Jassen

Moderator: Irene

marylou

Jassen

Berichtdoor marylou » Ma Jul 19, 2010 16:15

Op marktplaats staan leuke Deerhunter jassen en ik zoek nog steeds een goeie weer- en windjas met veel zakken, maar het zijn allemaal herenmaten.
Hebben jullie ervaring met die maten? Ik heb damesmaat 40....

http://verkopers.marktplaats.nl/14976505

ranetje

Berichtdoor ranetje » Ma Jul 19, 2010 16:23

Ik heb van de meeste herenmaten dan maat L
(ook maat 40 damesmaat)
Die zitten wel ruim maar dat vind ik juist prettig.
De M vind ik net te krap.
Kan het aan, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Afbeelding

Als je je geheimen aan de wind vertelt, verwijt hem dan niet dat hij ze doorvertelt aan de bomen
Kahlil Gibran

cira

Berichtdoor cira » Ma Jul 19, 2010 18:53

nee, geen ervaring met deerhunter jassen.. Maar wel met Fjall raven en Laksen, alhoewel ik nog nooit eerder een herenjas / unisex heb gekocht. Ik vind dat altijd tegenvallen, helemaal in de schouders...
Wat betreft jassen hou ik me toch liever bij de damesmodellen...

lange

Berichtdoor lange » Ma Jul 19, 2010 20:06

Ga binnenkort even passen daar.
Wil wel een goede camouflagejas maar het liefst ook nog een mooie pasvorm en dan natuurlijk voor een redelijke prijs :cool:

Bij die jaarlijkse beurs in Duitsland, Jagd und Hund heet het geloof ik, kan je hele leuke dingen kopen, ook echte koopjes, daar ben ik dol op.

Wil ook nog die dunnen handschoentjes die wel heel warm zijn. Heb nu nog een paar oude dunne leren maar als het echt koud is heb je er niks aan.

Zal wel even laten weten of het een beetje zit.

marylou

Berichtdoor marylou » Ma Jul 19, 2010 21:04

lange schreef:Ga binnenkort even passen daar.
Wil wel een goede camouflagejas maar het liefst ook nog een mooie pasvorm en dan natuurlijk voor een redelijke prijs :cool:

Bij die jaarlijkse beurs in Duitsland, Jagd und Hund heet het geloof ik, kan je hele leuke dingen kopen, ook echte koopjes, daar ben ik dol op.

Wil ook nog die dunnen handschoentjes die wel heel warm zijn. Heb nu nog een paar oude dunne leren maar als het echt koud is heb je er niks aan.

Zal wel even laten weten of het een beetje zit.

Dan wacht ik dat wel even af duim Vinkeveen is met even te ver weg om te gaan passen:grin:
Afbeelding

Joyce

Berichtdoor Joyce » Vr Aug 27, 2010 07:32

Mary Lou

Ik heb bijna alles van Deerhunter en het bevalt me uitstekend. Het is een duur merk, dus pas op dat je geen namaak krijgt. Ik heb van die jassen medium en je weet hoe ik er uit zie :smile:
Groet,
Joyce

www.lammermoor.nl

marylou

Berichtdoor marylou » Vr Aug 27, 2010 09:48

Joyce schreef:Mary Lou

Ik heb bijna alles van Deerhunter en het bevalt me uitstekend. Het is een duur merk, dus pas op dat je geen namaak krijgt. Ik heb van die jassen medium en je weet hoe ik er uit zie :smile:

Bedankt Joyce, ik ken idd jouw postuur, dus dat is een prima maatstaaf duim
Afbeelding

marylou

Berichtdoor marylou » Za Feb 12, 2011 17:07

Vanmiddag op pad geweest voor een goeie jas. Het is een heren Fjallraven geworden. Ik ben bij Hemker en Bekking in Twello geweest.
Nu hoop ik dat het na het eten nog regent :razz:
Leuke winkel trouwens, ik ben heel goed geholpen en na de aankoop nog lekker koffie gedronken en zitten kletsen met de verkoopster die een Cesky had en een jager met 2 teckels, een DS en een DJT.
Heel gek....maar als je vertelt dat je een Drent hebt, dan worden er gelijk wenkbrouwen gefronst met de opmerking dat je dan een bewerkelijke hond hebt..... ;-) Ze waren niet negatief trouwens (moeten ze ook niet proberen ;-) ), wel leuk zitten kletsen.
Afbeelding

ranetje

Berichtdoor ranetje » Za Feb 12, 2011 18:07

De H&B winkels zijn geloof ik allemaal heel prettig :grin:

Drenten zijn kennelijk berucht :mrgreen: :-P
Afbeelding

Als je je geheimen aan de wind vertelt, verwijt hem dan niet dat hij ze doorvertelt aan de bomen
Kahlil Gibran

Joyce

Berichtdoor Joyce » Za Feb 12, 2011 18:28

ranetje schreef:De H&B winkels zijn geloof ik allemaal heel prettig :grin:

Drenten zijn kennelijk berucht :mrgreen: :-P

Ik kom daar geregeld met mijn jongens en ze zijn echt dol op die 2 hoor. Henk, 1 van de verkopers is mijn trainer geweest in Hulshorst. Hij is ook dol op Oscar en vindt het een prachtige hond. Wat ze inderdaad wel vinden is, dat het geen gemakkelijke honden voor beginners zijn, en dat kan ik alleen maar beamen.

Bea

Berichtdoor Bea » Za Feb 12, 2011 19:39

Mijn huidige jas heb ik gekocht bij De Paander in Rijssen. Het is een Härkila geworden. Zit mij eindeloos lekker. duim
Is trouwens ook niet goedkoop, maar ja, goedkoop is ook vaak duurkoop nietwaar?
Heb Deerhunter ook gepast maar die zat mij niet zo fijn.
Mijn Drent is een pràchtvent.
Afbeelding

marylou

Berichtdoor marylou » Za Feb 12, 2011 20:05

Bea schreef:Mijn huidige jas heb ik gekocht bij De Paander in Rijssen. Het is een Härkila geworden. Zit mij eindeloos lekker. duim
Is trouwens ook niet goedkoop, maar ja, goedkoop is ook vaak duurkoop nietwaar?
Heb Deerhunter ook gepast maar die zat mij niet zo fijn.

Ik zat eerst ook te dubben of ik naar de Paander zou gaan, maar Twello is voor mij iets dichterbij en ik nam mijn ouders mee, is voor die mensen een uitje :grin: , dus maar niet te ver met de auto.
Deze jas zat me gelijk heel lekker, heb nog wel andere aangehad, maar deze won het ;-) . De binnenvoering kan eruit, dus in voor- en naseizoen ook nog goed te dragen :smile:
En vanavond heeft hij zijn eerst nattigheid gehad :grin:
Afbeelding

Terug naar “Diversen”