Drentsche Patrijshond Club of North Amerika - nu met website

Moderator: Irene

Dutchboy

Berichtdoor Dutchboy » Do Apr 09, 2009 17:25

Zo doe ik het ook, als ik in Nederland ben, even gauw voor 3 jaar tegelijk betalen. Meestal moet ik daar het bestuur dan even aan herinneren, omdat hun systeem me na een jaar steeds uitschrijft wegens wanbetaling.... ;)

We zullen het eens uitzoeken...

Groeten, jan.

Roswitha

Berichtdoor Roswitha » Do Apr 09, 2009 18:39

Dutchboy schreef:Zo doe ik het ook, als ik in Nederland ben, even gauw voor 3 jaar tegelijk betalen. Meestal moet ik daar het bestuur dan even aan herinneren, omdat hun systeem me na een jaar steeds uitschrijft wegens wanbetaling.... ;) Groeten, jan.

Nou dat heb ik nu dus bij de Belgische vereniging ook. Kreeg een betalingsherinnering :-o

janfaes

Berichtdoor janfaes » Do Apr 09, 2009 23:07

Hallo Jan,
Proficiat met de oprichting van de club, het zat er aan te komen dat wisten we al eventjes. De site is knap, morgen gaan we er dieper op snuffelen. Ik heb daarjuist een mail rondgestuurd naar alle bestuursleden van de Belgische Drentenvereniging om kond te doen van de nieuwe site. Nogmaals proficiat en ga ervoor !
ook Jan (Faes)

B.P.O'Connor

Re: Drentsche Patrijshond Club of North Amerika - nu met web

Berichtdoor B.P.O'Connor » Za Jul 07, 2012 18:33

To All,

International membership/support for the DPCNA is now possible if you still have interest. The Club now has has a working PayPal account, and so all of the appropriate actions have been added to the web page: http://www.dpcna.org/dpcna_forms.html

Our association continues to grow, slowly but surely, and more importantly we are working hard to lay a strong foundation for the Drent in North America. At this time almost 50% of our membership has joined as a Lifetime Member, which means a great deal to us, not just because of the money, it is a vote of confidence for the work we have done and hope to continue with.
Bijlagen
DSC_0035_comp.jpg
Booker at Indian Hotsprings, ID, USA
DSC_0035_comp.jpg (116.03 KiB) 1975 keer bekeken

Bea

Berichtdoor Bea » Za Jul 07, 2012 19:09

Ik heb die site al lang in m'n bladwijzers staan. En onder "hondse links" op m'n eigen site. ::wink:
Mijn Drent is een pràchtvent.
Afbeelding

ranetje

Berichtdoor ranetje » Za Jul 07, 2012 19:12

Bea schreef:Ik heb die site al lang in m'n bladwijzers staan. En onder "hondse links" op m'n eigen site. ::wink:

Je kunt nu ook internationeel lid worden of ondersteunen ::wink:
Afbeelding

Als je je geheimen aan de wind vertelt, verwijt hem dan niet dat hij ze doorvertelt aan de bomen
Kahlil Gibran

Bea

Berichtdoor Bea » Za Jul 07, 2012 19:16

ranetje schreef:
Bea schreef:Ik heb die site al lang in m'n bladwijzers staan. En onder "hondse links" op m'n eigen site. ::wink:

Je kunt nu ook internationeel lid worden of ondersteunen ::wink:
Moet ik even met Bruin overleggen of hij dat kan trekken. ::wink: Ben ook al lid van de Belgische vereniging.
Mijn Drent is een pràchtvent.
Afbeelding

Terug naar “Drentsche patrijs honden ”