HELP IK KAN NIET INLOGGEN

Moderator: Irene

drentlover
Site Admin

HELP IK KAN NIET INLOGGEN

Berichtdoor drentlover » Do Mar 27, 2008 21:14

Ik kan niet goed inloggen of ingelogd blijven op het forum. Dit kan verschillende oorzaken hebben:
Het geplaatste cookie op uw computer is corrupt geraakt. Verwijder desbetreffende cookies en probeer het opnieuw
U gebruikt een 'domain-forwarding-service' (.tk eg)
De cookie instellingen van uw webbrowser staan niet goed; controleer deze en verwijder na deze aanpassing de bestaande cookies om weer schoon te beginnen)
De CAPTCHA instellingen staan verkeerd; deze zijn te vinden in het Administratie Paneel van uw forum.
Het forum wordt in een (i)frame geladen; dit maakt goed ingelogd blijven onmogelijk.
U maakt gebruik van een 'cloaking' dienst zoals een domeinnaam bij .tk; geef het domeinnaam op in het administratie paneel
Inlog problemen komen zelden door server instellingen en wij kunnen u niet helpen bij dit probleem. Alleen als u een concrete foutmelding krijgt kunnen wij u helpen. Vermeldt dan altijd de foutmelding in uw ticket! Als u het wachtwoord niet meer weet kunt u deze via de 'Wachtwoord vergeten?' link zelf opnieuw aanvragen. Weet u uw email adres niet meer, of klopt deze inmiddels niet meer, kunnen wij u ook niet verder helpen. Wij kunnen immers niet controleren of u werkelijk wel de eigenaar bent

Wanneer je een code moet overtypen neem dan altijd hoofdletters.
Groetjes Sonja

Terug naar “Huisregels/ House rules”